23 Mart 2012 Cuma

öldüm kollarında cenneti gördüm

Benimsim dedim, değişmez ki bu 
Yüzünde hep büyüttüğün renkler var 
Akılsızım çok, benim yerle gökle ne işim var 

Öldüm kollarında cenneti gördüm 
Senden sonra söndüm yakan yok.. 

Öldüm kollarında cenneti gördüm 
Senden sonra söndüm yakan yok.. 

Seninim dedim değişmez ki bu 
Yüzünde yorgun rüzgarlar var 
Önemlisin çok senin dünle yarınla ne işin var 

Öldüm kollarında cenneti gördüm 

Senden sonra söndüm yakan yok.. 

Öldüm kollarında cenneti gördüm 
Senden sonra söndüm yakan yok.. 

Öldüm kollarında cenneti gördüm 
Senden sonra söndüm yakan yok.. 

Neden insan hep kendine 
köle değişmez mi söyle ve o an bende bile yok 
Neden insan ayıpladığını 
yaşamadan ölmüyor ve o an bende bile yok 

Ben öldüm, ben öldüm ben öldüm ve ben öldüm 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder